Sunday, June 20, 2010

daku tunggu kamu

oohh damn!!!

sudah mula rindu pada encik bb saya...

ohh man..
napew nih..napew nih..
perasaan ain bukan kebal ker??

hohoho...
sila jangan perasan okeh!
kalau ngan encik bb leh cair beb...

adakah ini nama nya

C.I.N.T.A

hahahah...
geli mat!mat!mat!
statetemet xleh blah....
nk jiwang karat...
kih3....
*gelak mengekek ngekek sambil berguling guling*

ekceli...
setiap petang ari khamis
cik bb pasti akn menanti encik bb pulang dari kertih
wink3...


mish u


pic di curi dari fb encik bb..hihi

p/s:nk cite sal kembara hati siswa perdana seMAMPAN...
for the next entry eh...
still cari mood nk berkongsi cerita...hee
encik mood cpt la datang pulak..huhu

hati berkata mata berkaca

hati keciwa
tapi malas berbicara
tentang siapa??apa??mahu pun bagaimana??
untuk apa aku bercerita...
untuk apa luah kan apa yang di rasa??
untuk..
untuk..
untuk apa??

untuk menambahkan hati-hati yang luka???
cukup..
cukup..
sampai di sini saja...
biar kan ia...

salah aku atau salah dia..
atau salah siapa???
menunding jari bukan lah cara nya...
duduk semeja berbicara,berkata-berkata,berderai air mata
adalah yang terbaik untuk kita

aku sayang kamu semua

Tuesday, June 8, 2010

boleh ke aku berpuisi

di bangku kecil ku cuba berpuisi
di temani hujan dan angin bersendiri
jari jemariku terus menari nari
mencari ilham dan luahan isi hati....

hujan lebat membasahi bumi
hujan renyai membasahi pipi
tidak dapat ku gambar perasaan ku tatkala ini
menikam hati dan sanubari....

bersendiri meniti hari demi hari
di temani memori dan kenangan abadi
yang tidak luput dek fikiran dan perasaan ini
ingin ku menjerit sekuat hati.....

hujan...
berhenti lah dan terus berhenti
berhenti bersama sama segala memori
aku ingin lihat sinar sang matahari
yang telah menyinari hidup ku ini

mari kemari...
si matahari
aku sangat sangat merindui
hujan kau pergi......

Thursday, June 3, 2010

oohh bulan.....

org tuh cakap kite tak cakap kat bulan yang kita windu dia.....
nak sentap la cam tuh an..
ok...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

jum sentap....
tssssssssssskkkkkkk....

sampai hati dia.....







tengok nih....
kita siap cari tangga lagi nak panjat ke bulan...
semata-mata nak kasik tau bulan y kita windu dia...
yuuuhuuu..
nmpk sangat menipu...
boleh eh??panjat tangga nk pegi ke bulan...
hehehehe..
omg!!omg!!omg!!
kalu sekadar imaginasi boleh la kot...
kira bole la tuh an??an??an??
hahahaha....

Wednesday, June 2, 2010

suami,isteri dan anak


sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. pas tu mereka pun pegi ke pejabat agama, jumpa kadi nak minta nasihat.
kadi tanye kat pompuan tu… . “kenapa awak rasa awak yang paling layak bela anak tu?
si isteri tu jawab… “saya yang mengandungkan anak tu. saya yang melahirkan anak tu. dia keluar dari perut saya.”
si suami terkedu sebab dia tau pas ni kadi akan tanye dia lak. ahhh… sudah… mende aku nak goreng kadi ni… .
kadi pun tanye si jantan… “hah… kamu… .bagi alasan kenapa anak tu kamu yang patut bela”
“tuan kadi… kalaulah saya ada syiling seringgit, dan saya ‘masukkan’ dalam vending machine, pas saya ‘tekan satu butang pilihan, maka keluarlah setin air minuman. saya nak tanye tuan..air tin yang keluar dari mesin tu hak saya atau hak mesin?”
jawab kadi..”hak kamu le..”
suami tu kata lak..”hah… sama le kes ni pun. Kan tuan… kan… kan “



hahahaha...
senget la si suami tuh...
tapi masuk akal gak lar pe yang dye nak cakap tuh...
pendek citer...
jangan la becerai..
jaga la anak tuh sama2....
huhuhuuuu....