Tuesday, March 16, 2010

ape cer???...huk3






lampu merah: ingin menghentikan segala kesedihan yang ada

lampu hijau: ingin meneruskan kegembiraan sampai bila2

lampu kuning : ingin bersiap sedia dengan apa jua dugaan y melanda





~~~~~~~~~~~~~~~





lampu isyarat berfungsi dengan bantuan pengesan "detecter"

y d pasang pada jln raya utk mengesan kehadiran kenderaan..

jln y mmpunyai byk kenderaan akn bewarna hijau

jln y kurang kenderaan akan bewarna merah

then begitu la seterus nya...

baru belajar dalam klas highway td...huu

erm3...

kalau la kita bole kawal kehidupan kita

ibarat mcm kita kawal lampu isyarat tuh

mesti tiada kesedihan an..

tp bila d fikir2 kan

tiada kesedihan maka xmakna la sesebuah kehidupan...

kerna dgn kesedihan..

kita akan dapat pengajaran dan belajar ape itu kematangan..

sebagai bekalan menghadapi liku2 hidup masa hadapan




~~~~~~~~~~~~




aku bukan marah tapi aku suka

aku bukan marah tapi aku suka

aku bukan marah tapi aku suka

aku suka menerima berita duka

datang la jiwa

kemarilah cinta

bersama sama ak

berkongsi cerita

sebuah cerita duka

dengar la dengan setia

dan hayati la jalan cerita nya

baik dan buruk jdkn pengajaran bersama

daku jiwa

dan kamu cinta

sampai bila bila..










.....tammat.....

2 comments:

aurox_3d said...

fuh....

xpaham...ahaks

biasa r, kami faham binary code je...ngeee


btw, even x faham, tp sy dapat rase..

hehehe...bersatulah jiwa dan cinta

pergh...ahaks

Norain Yusof said...

susah tol ckp ngn dak komputer nih...
tahu coding jerk...

heee

xfaham xmengapa
y penting kamu dpt rase...

jiwa dan cinta...
bersatu dlm satu masa
mencari bahagia...

ahakz

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers