Monday, April 19, 2010

juz 4 u frenz

kawan

kau la sahabat kau lah teman
walaupun bkn bff tp cukup sbg teman rapat
aku tahu
kau tengah sedih an...
n aku da pernah rase kesedihan tuh
sangat sakit
kalu boleh ak xnk kau rase ape y aku penah rase dulu

kawan

rela kan pemergian dia
mungkin dia bkn org y sesuwai utk kau
kau adalah perempuan dan sahabat y sangat baik
dia bertuah kerna pernah memiliki kau dulu
tp dia da wat silap
dan dia xsedar tuh
relakan pemergian dia
walaupun agak pahit
tp mungkin itu adalah y terbaik
aku percaya de sumone y lbh mghargai kau
kawan

kawan

sesungguh nyer aku sayang sangat kat kau
nk ckp depan2
tkt kau geli lak..hihi
aku sedih oohh tgok kau sedih
cm nk nges jerk ri tuh taw...
tp aku tahan aku tahan...huhu
aku kene tunjuk aku kuat
sbb aku nk bagi semangat kat kau

kawan

semoga lebih kuat n tabah k
aku akan sentiasa d samping kau
macam tuh jugak kawan2 y lain
berhenti bersedih k
teruslah bergembira
kerna itu adalah kegembiraan kami juge
sebagai kawan2 rapat kau..






sekian

2 comments:

EirA said...

ehem2...
ak nk perasan ni..
en3 ni cm utk ak jer???btol ke wexxx???

if btol thanx k??
ak pn nk ucpkn bnyk2 time kash kt ko
cz spent time utk ak ritu..
ag2 nk fnal ni..
ak da amik mse ko utk stdy
cz dgr prob ak ni..

alhmdulillahh..
ak da smkin tabah skrng..
ag2 mlm td stlh dgr pnjlsn dia..
nti ak cter kt ko k??

lastly..
ak terharu r..
huhu..cz ko mmg slalo mnemani ak time ak cedey an??
tenkiu bery2 much dear..
mmmmuahhxx...cyg ko jugak k??
(bom2 jgn jeles plak)

norain yusof said...

eh2 tuk ko ker??
ak pon xperasan arhhh..
lalalal~~
hahaha

thnx tuk ko jgk...
mase ak sedih dolu2...
ko kesat air mate ak...
haaa igt x??
hee ade ker??
hehehe

bgs la cm tuh...
ak suke tgok ko eppy ohh...
huhuhu
frenz forever k dear..hee