Monday, August 30, 2010

melalut di pagi pagi buta...

gambar di atas langsung xde kene mengena dengan entry kali ini..
sekian

okeh nak kasik tahu mr dell ak da boleh bernafas dengan baik.walaupun xberapa nak baik di sebabkan ketenatan tenet yang tenat dan agak nazak tapi boleh la setakat nak berfb2 tuh..an??an??..hehehe
setelah di beri nafas baru oleh encik bb sy..haa di sini bermula kisah cerita.dia lah hero yang telah menyelamatkan mr dell saya dr di serang penyakit yang boleh membawa maut kepada saya di sebabkan tidak sempat menyelamatkannya...okeh,juta juta jutaan terima saya ucap kan kepada beliau..
wink3..

i sayang u lebeyh okeh..pulstop tade laki lain..ahaks
hahaharun salim bacik tol rase cam nak cubit cubit pp sendiri..
ayat xleh blah..motif nak buat orang muntah je kejenyer...
adeh..
korang korang sila tahan okeh...
muntah secara sengaja boleh membatalkan puasa...huuu

sebagai balasan...
hurmm kalu kamu rase nak tambah jamban kat rumah kamu ker??
nak turap tar depan rumah kamu tuh ker??
leh la panggil saya eh...
saya pakar bab main2 simen and bitumen nih...hehehehe
*tade maknenyer,ak upah org indon suruh wat*...
hahahahahah

hadoii...
pueh dah mengarang cite, bile la nak rase mengantuk nih???
huhuhu..
mentang2 la klas bi (proposal writing) xde esok..hahaha
memang serunuk la...

i want say sumthing..
i lebiu miss ezi..!!!..buat la tade klas lagi...hihi


p/s: ekceli mak encik bb ade bagi kueh raye n nasi goreng....
ape kau nk balas nih??..nk suh mak masak kan ke nk beli je eh???
hoii!!..masak sendiri la pmpn..xsenunuhnye perangai...
hahaha...okeh2,i masak eh...wink3............hehehehe

encik bb.,kamu tunggu eh...
i nak guna pos laju, nk anta makanan kt mak kamu..hehehe





5 comments:

cik kumbang said...

waaa....mak bawu da bg kuih raya ...fewwiitt...=p

ain watla kuih raya juga...ala2 tradisional kew...kuikui~

norain yusof said...

hehehe...
owait,cik kumbang tulun suggest nk wat kuey ape eh???..
kuey teow ker??k x??
ahaks

cik kumbang said...

haaa....ok gak..pastu kn kuey teow tu kasik jadi bulat2 ....(isk...ada ke gitu?...musykil seketika..hak3~) =p

aurox_3d said...

kalo nak masak ayam, ayam kene lagi best dari KFC...kalo nak bg nasi lemak, kene lagi best dari nasi lemak restoran zaman...kalo nak buat nasi ayam, kene lagi best dari nasi ayam awek jiran sblah...opssss...huhu

norain yusof said...

tuk encik bb..
ituh name nyer mengade ngadeeeeeee....