Sunday, November 14, 2010

kalau la aku ada anak nanti...




bayangkan ini anak gadis aku yang kechumelan nyer mengikut belah mak...





alkisahnya anak gadis aku yang chumel baru berusia 6 tahun baru sahaja menjejakan kaki nya di tadika. si chumel ini pulang ke rumah dan terus bertanya kepada aku yang sedang sibuk memasak di dapur (kunun-kunun)...

"mama2, SEX tuh aper???"

haish, aku lantas terkesima, terkedu, terkezut n semua yang ter ter ter laaa....
dan tiba-tiba terasa aras kemodenan dan kecanggihan sekarang membuatkan anak aku berfikiran sebegitu..perghhh
then,aku terdiam dan berfikir sejenak..
*apa aku nak jawab nih, berkata aku dalam hati*

so aku pun apa lagi, terus menerangkan apa ituh SEX pada anak gadis aku dengan menggunakan segala perumpamaan seperti pertemuan bunga dan kumbang, diikuti dengan pembentukan bayi di dalam kandungan dan tak lupa juga kisah percintaan aku di universiti masa muda-muda dulu bersama papa si anak gadis ku...

bla..bla...bla....blaaaaaa



kemudian anak gadis ku lantas menangis teresak-esak lalu berkata, " mama tolong la isi borang yang cikgu bagi nih, azrina tak reti..jawapan mama panjang sangat tempat kosong tuh ade ciput jerk..ttsssssssskk..huhu"



NAME: ____
CLASS:_____
SUBJECT:_____
SEX:______









p/s: sila la periksa dulu apa yang anak anda nak tanya tuh, kan dah malu sendiri..hahahahaha
*selamat suami ak outstation masa tuh, kalu tidak kompem dye gelak sakan kat aku...)
p/p/s: sape bakal suami aku tuh????..jeng jeng jeng..hehehehehehe



3 comments:

aurox_3d said...

confirm....wajib kawen da nie....bahaye2...haish....penig kepala memikirkan kamu ni...huk2....ubat cukup makan ke tak???? huk2




p/s: azrini and azran mane?? lalala~~

norain yusof said...

hahahaha
azrini n azran tuh coming sooonn..hik


ape y fenin nyer???
org kt cini cihat2 jer taw..hehehe

aurox_3d said...

ituh r, sihat sgt...pening2...huhuhu