Monday, January 24, 2011

hadiah untuk abah??

ok, semalaman jugak la aku pikir nak kasik ape eh kat beloved dad aku nih...
atoiii, cam xpernah kasik pape je an..heee
tade la, ayah aku orangnyer sempoi sangat taw...
bile kate sempoi maknenyer mmg sempoi la, xreti nak melawa2 sangat..sies nih
kalau beli T yang smart2 pown y lusuh2 jgk dia pakai...ermmm
pernah taw, kiteowang open table kat luo..makan beso la org kate an..
abah aku leh kai kain pelikat jer..hahahahadoiii abah abah
bile ckp, "abah, p la tukar la seluar"kemudian di balas nya balik.."lar taleh ker pakai kain??nak makan kat tepi pantai kene la pakai santai-santai..."ngeeee~
opsss.hammbikk aku y kene balik..hahahaha...myb da malam and pegi makan2 je pon..
ape nak d kesa??...yang penting selesa..ye dak??..hehehe
kadang2 kompius, cam ne lah taste abah nih..haish
so, kesa nyer aku pon try la survey2 kat fb..
try tanya2 guys n gurls kan...




juz klik at pic ok



as a result...
macam2 idea y bernas telah di cadangkan oleh kawan2...
suh kasik wallet, jam, buku, baju melayu...
masak sendiri feveret food n make a creative card..
wahhhh tenkiuuuuuuuuuuuuuuu...

tapi yang terlebih bernas pun ada..
ade y suh kasik PS la
tv beso la
ade tuh suh kasik menantuuu
yang taleh blah... kasik cucu!
hahahahahahhahahahahahaha
memang gelak guling-guling lah aku

"weyh, korang nak aku kene perambat ngan penyapu eh??"....atoiii









p/s:mekaceh sume....
p/p/s:aku pernah terbaca..lelaki yang memakai kain pelikat adalah lelaki yang seksi...betul ker weyh??..heee

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers