Monday, January 10, 2011

malam puisi riong...





salam...

selamat pagi uolsss...
okeh, memandang kan kelas pagi aku cancel hari nih.so jangan jeles yerp tawan-tawan.hehe

malam nih, UMP ade event..ala event yang aku letak poster tuh.mase first2 aku tengok poster tuh kat page fb kawan aku nampak cam tade lah tertarik sangat nak pegi.pastuh second time aku nampak kat UMP tengah tergantung baik punyerr besar2 lak tuh kan.yela, dah name poster.mesti la ye wat besarrr...haa mase tuh kan aku rase cm tertarik tarik je nak pegi.ekceli, ak nih budak engin.dalam kepala hotak hanya ada kalkulator,formula, kire-kire mane ade puisi-puisi nih.tidak berjiwa seni la bak kate orang..tak macam blog wafi.perghh leh tergamam kalau baca.hee

tapi entah la, aku tengok baby tuh ekceli.chumel jer..aku bukan boleh dengan budak2 nih.ermmm geram nyer..
kene la dengan tajuk "Apakah dosa ku"...kene la dengan masalah sosial masa kini..haish kalu nak citer kat sini, xpegi kelas la aku jawab nyer lepas nih..duk sebok blogging.
tapi sies, aku nak pegi...

antara pemuisi2 and artis2 y turun padang ada ana rafali.haa baru menang AJL tuh.ne la taw dapat salam2.snap2 pixca sebarang dua..haha
ada fynn jamal...haa dye blogger jugak taw..aku ade follow blog dia..memang bes la cara dia meluahkan perasaan dia.puisi2 dia agak kontemperori gituh..seiring la dengan zaman masa kini.yang penting mesej dia sampai beb.
eh2, ade ustaz asyraf la..haa nak jumpa dia la leh x en bb??..hehe
selalu layan astro oasis jer duk tengok soal asyraf..sampai mak aku tanya, "asyraf nih dah kawin ker??".."dah lah mak, cantik wife dia,naper??.nak wat calon menantu ker.ala susah2 jer.kite dah ada pilihan sendiri mak"..jawab aku dengan jujur nya..mak pun terus membalas."ape pulak, nak wat calon ayah tiri awak la.jangan nak perasaan"..haaa memang terkezut la kan..hampehh, pandai betoi my mum melawak..hahahaha




ok la, nak siap2 nak solek2 nak pi kelas.ceh! ko solek ke xsolek ker same je,,cam tade beza.urm!
yela kite tak chantek cam lisa surihani kan..uhuk3!


p/s:sape nak pegi dengan aku malam nih??..hehehe


No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers