Wednesday, January 26, 2011

terima kasihh semua...



terima kasih kepada awak
kerana pernah buat saya ketawa satu masa dulu
terima kasih kepada awak
kerana pernah buat saya menangis selalu
terima kasih kepada awak
kerana pernah buat saya risau tak menentu
terima kasih kepada awak
kerana selalu kata ini dan kata itu
terima kasih kepada awak
kerana mengajar saya apa itu makna tipu
terima kasih kepada awak
kerana telah menjadikan saya matang dan serba tahu
terima kasih kepada awak
kerana pernah berjanji ini dan berjanji itu
terima kasih kepada awak
kerana sudi membantu apabila di perlu
saya akan ingat itu
selalu
terima kasih kepada awak
kerana pernah sayang saya untuk seketika waktu
terima kasih
maaf kerana saya bukan yang terbaik untuk awak
saya perempuan yang tulus
saya mahu jujur
sumpah tanak main tipu-tipu
sebab itu pilu dan haru
sakit dan perit
saya lagi arif
kisah saya dan awak sudah lama berlalu
maaf??
itu sudah tentu
saya bukan perempuan yang berhati batu
cuma satu
pesanan terakhir saya untuk awak
semoga bahagia selalu
bersama perempuan itu.








terima kasih kepada kamu
kerana jadikan diri ini ratu
terima kasih kepada kamu
kerana sanggup melayan semua karenah-karenahku
terima kasih kepada kamu
kerana sanggup memekakkan telinga mendengar leteran ku
terima kasih kepada kamu
kerana pernah membikin kan daku rindu
terima kasih kepada kamu
because u just be u
terima kasih kepada kamu
kerana berada di sisi ketika diri ini betul-betul buntu
terima kasih kepada kamu
kerana sudi kesian kan daku
sadis, aku seperti pengemis
yang sedang mengemis kasih sayang tatkala itu
hati aku sakit
hati aku perit
hati aku hampir-hampir tercarik
terima kasih kepada kamu
kerana kamu sanggup kutip
dan jahit supaya ianya bercantum balik
terima kasih kepada kamu
terima kasih
i will always love u!
itu janji aku










buat kawan-kawan
terima kasih juga
aku sayang korang semua!
sumpah aku sayang









hari ini hari jadi aku







5 comments:

Unknown said...

hepi besday nenek muda!
hauahuahauhau

Unknown said...

hepi bday ain...jangan sedey2 di hari jadi....syukur,masih diberi peluang untuk hidup...peluang unt cipta bahagia :)

Norain Yusof said...

ah lock:
mekaceh atuk...!!
hahahahaaaa

cik jari:
mekaceh manyak... =)

hOney n' cLOver said...

nak tau isi dalam smpul surat purple tUhh...wuuuuuuUUUuuweeeeeewwwwwwooooooo...>.<


=^.^=

Norain Yusof said...

honey n' clover..

tamau kasik taw...
maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
hik2

=.=

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers