Saturday, October 2, 2010

aku

aku cepat serabut
aku cepat kalut
aku cepat takut
aku cepat terasa
aku cepat rasa bersalah
aku cepat melatah

tapi

aku suka gelak
aku suka tengok orang gelak
aku suka ketawa
aku suka tengok orang ketawa
aku suka meletakkan diri aku di tempat orang
aku suka orang juga begitu
aku suka untuk faham keadaan orang
aku suka orang juga begitu
tapi tidak semua orang macam tu
aku suka untuk maafkan orang
aku suka orang juga begitu


aku tak suka marah
aku tak suka orang marah
aku tak suka cakap kasar
aku tak suka orang cakap kasar
aku tak suka menipu
aku tak suka di tipu


hati aku pernah terluka
hati aku pernah terseksa
hati aku pernah menderita
hati aku pernah meronta-ronta


pabila hati itu mula berkata-kata
mengeluarkan suara yang agak tidak jelas kedengaran di telinga
mata bermula berkaca
menitiskan air mata
tapi sampi bila??
sampai hati sudah mula reda
dan tangan terus menunjukkan rasa cinta
dengan menangkis air mata yang berlinang di pipinya.............



tentang apa, siapa, bagaimana dan kenapa??
tiada siapa pun yang tahu..
aku mahukan ia begitu
terus menerus menjadi rahsia hati ku...


p/s: i need en bb tatkala ini..mendambakan suasana romantik??
itu sudah pasti..wink3

2 comments:

aurox_3d said...

huk2....sabar r cik bb...biase r tuh...hati kite ni bukan bley bluetooth2 supaya orang len boleh tau...huk2....cikit2 terasa tu, ada la..tapi jangan cimpan dalam ok...huk2



text me if u want me.

norain yusof said...

huhu...
kan bes kalu boleh bluetooth2...
sendiri tahu...
yup2...
namo makan dalam...


thanx a lot