Tuesday, October 26, 2010

sorry seems to be the hardest word..ceh3


awak awak awak...
saya nak kasik tahu kamu sumthing larh...
saya rasa saya dah buat keputusan yang salah
saya saje je nak jeles kan awak dengan mamat2 encem yang gilakan saya tuh..
tapi nak wat macam mana..
dorang memang dah tergila gila kan saya..
nak kata saya nih chentak, haish xde..
chumel??...haish lagi la..
maybe sedap mata memandang kot..
opsss, tertaip ayat2 perasan di situh..sila abaikan...

awak awak awak..
jaat kan saya wat awak macam tuh,
tapi...
honestly,
saya tak dapat lupakan awak la..
nih mesti sebab awak dah menderemkan saya kan??kan??
haa baik ngakuu...

tapi takpe la
walaupun awak ada "aweks" lain
saya pasrah....
sepasrah cite pasrah tuhhh...huk3

dengan ini saya yang bernama.....

NORAIN BINTI MD YUSOF
mempunyai gelaran manja iaitu cik bb
bernombor id AA08162
pelajar jurusan Kejuruteraan Awam
di Universiti Malaysia Pahang
secara langsung
ingin
mengatakan



saya terpaksa mintak bantuan kucing y chumel nih
sebab mata saya tak cukup besar la
huhuhu




p/s: kepada jejaka di atas tuh..haaa awaklah orangnya..takde lain da..awaklah,malu malu plak...




5 comments:

aurox_3d said...

ouch, chumel r entry kamu...tp ada satu je yg salah...bila masa plak sy jeles?? Wekkkk..hehe

hiro said...

untungnye azri.

norain yusof said...

azri:
eleh jeles ok...
lalalala~~

hiro:
hehehehe...

EirA said...

ek,ele..
ada2 je koran berdua neh..
papepOn sweet lOrr..

norain yusof said...

hehehe
azri nih, suke ar buli2 aku wex..huk3



thanxx dear...