Sunday, October 24, 2010

surat untuk azri...

awak awak awak tahu tak???
awak xtahu, sebab awak xpernah nak amik tahu
tapi saya tetap nak beri tahu awak
yang yang yang saya dah jumpa pengganti awak..
errkkk
ekceli saya xsampai hati nak kasik tahu awak..
saya takut awak keciwa jer..
tapi sebab awak da terlebih dulu curang ngan saya
awak simpan "awek" lain di belakang saya...
ingat saya xtahu eh??..
saya sakit hati taw awak..
saya cemburu...
saya taw la "dia" chantek dengan wane bluess "dia" tuh..
awak selalu bwk "dia" kemana saje..
tapi saya??
awak tnggal saya terkontang kanting kat kuantan nih sorang2...

awak awak awak..
awak nak tahu tak?
masa 1st day awak bawak saya jumpa lisa awak tuh...
saya terkejut taw..
sampai hati awak buat saya macam nih...
awak sentuh "dia"..
awak raba2 "dia"
awak belai-belai "dia"
depan mata saya awak....
haishh, geram nyer saya...
berbulu jer saya tengok...
grrr
tapi sebab sayangnya saya pada awak..
saya sabar taw...
huhu...

saya tahu family awak suma da kenal lisa tuh..
saya tahu hantaran nak dapatkan lisa..
mahalaalll...bukan seposen dua
mestila awak sayang "dia" kan??kan??
saya xsampai hati nak suruh awak buat pilihan...
sebab saya tahu...
awak xkan pilih saya...
sebab nak dapatkan saya, lagi mahal rasa nyaaa..ahaks

awak awak awak....
awak tahu tak??
ala awak mesti tanak tahu kan...
yela sebab sekarang tengah bahagia dengan lisa sekarang...
sape la saya kan...

tapi awak..
saya dah xtahan dah dimadukan..
nampak sangat awak lebih sayang kan lisa..

jadi,
saya dah amik keputusan untuk mencari pengganti awak..
awak jangan marah taw..
saya baru je kenal dia
masa shooting ari tuh..
saya kan pelakon utama (heroin) dalam cite CINTA AIN
si nih hero nya...
balik klas je dalam lebih kurang koi 10 am..
kiteowang mesti dating kat cafe UMP...
tiap2 ari saya dapat tengok dia..
tp dia xdapat tengok saya...
takpe2, saya xkesa...hehehe
saya xsempat nak kasik tahu awak
sebab awak sebook sangat ngan lisa awak tuh
huhuhu

so, sampai sini je la kesa chenta kita ya
hehehehe...




buah hati pengarang jantung saya yang terbaruu...
~RAKA~


p/s: okeh dah balas da surat kamu tuh...lalalalala




2 comments:

aurox_3d said...

xmo kawan xmo kawan xmo kawan

tapi die x da janggut r....xnsem...hehehehehe

tunggu Lisa part 2 eh...yang REAL punye...hehehe

norain yusof said...

ala t org suh dye cimpan janggut la....
encem encem encem encemm..
heheheheh


ok, tggu la kad kawen n RAKA t eh...hahahahah