Saturday, October 2, 2010

baru nak hupdate.....

lets see da picture suda eh...
malas nak cite n beleter panjang2 lebor..hehehe



oouhh sowy andai gambar di atas boleh membuatkan kalian muntah darah dan loya2 tekak
sies, saya xberniat macam tuh ekceli
tapi
saya ada motif yang bervisi dan bermisi begini:
sila jeles suma...wink3
haiishh,keji btol perangai budak nih an??...
nauzubillahminzaliq
bila la ko nak bertaubat nih??
nanti la bila mak kate.. "pergi kawen la ain"
hahahahaha
i loike

weyh weyh weyh
sila tengok gambar di bawah ini





jeng jeng jeng....


tara!!!
weee gile nerbes beb...jumpa mak si dia
ammmpunnn gigil kot
tapi tapi tapi an...
sies suke!!!!!!!!!!!!!cam nak melompat lompat jer rasa nyer
mak en bb sangat baik ok
peramah, pandai masak..
"saya suka makan makcik..kompem xmembazir makcik masak nnt..hihi"
tak pon t kite masak same2 eh makcik...hee
sudi la jadi mak kedua saya yerk...
eeeeeeeeeeeee
ain ker nih???
hehehe




see....
ini bukti bukan nak amik hati
ekceli...
mak dah pesan datang umah kena basuh pinggan..hee
bukan pinggan jer
kalu boleh ngan periuk belanga senduk kuali, habis sume la..
baik an??an??..weeekkkk
cam nak lempang je pp sendiri
gile gedix kot..
arh!!lantak..ada aku kesa..hahaha



lets snap snap lagi











nih masa kat kampung
snap snap yang mane ada jer..
sume sibuk beraya kot..
eleh macam la dapat duit raya
tak sedar diri dah tua...




p/s: mak, thn depan punyer raya pegi la raya umah besan mak eh...dekat jer tak jauh pun..
nak kene lempang agak nya budak nih..tahun depan belum cukup syarat lagi..
*wee lambat nyer nak abih degree, pastuh nk kene sambung master ag...haish tak kawen la aku macam nih..waaawaawa*

2 comments:

aurox_3d said...

hak2.....terserlah kegatalan budak ni...huhuhu

hoish, x sabar nak kawen ke??? hak2...kasik blaja abis dulu, kerja, beli kete, beli umah, then, dapat anak, bwu kawen eh....opssss....huhuu


raya taun depan da plan da??? guddddddd.....huhuhuu

norain yusof said...

yela...
t ade org tuhh majuk plak an??an??
ngeeee
haa....jum kumpul aset dulu...
pastuh agak2 da xlaku baru kawen eh..
ngeh3


stiap thn punyer raye i da plan okeh..hik3