Wednesday, October 27, 2010

jangan kacau!!





aaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
(kalau la ade sape y jerit kat aku macam tuh, kompem ak tarik anak tekak dia..haish)

fuh2, agak lega di cituh
dah xyah susah2 nak pegi bukit ke pegi pantai
buang pitis, buang maso, buang boras ajo..hik3
agak2 dah sangap sangat nak jerit kan
jerit kat blog jerk ok...

ekceli, aku bukan saje saje la nak jerit kan..
buat sakit tekak aku je kot..
ceh nampak sangat tipu..
*ko jerit taip taip je ok*

ok2, weyhhh nak kasik tahu nih
perasaan aku tatkala ini
gile excited beb...
sebab??motif??misi??dan juga visi??
entah!!
hahahahaha....
yang penting aku benar benar excited bangat seyh..
pulstop!
dah shhuuuuhhhh2..
jangan kacau orang nak layan mood excited nih..




yeah, lets snap snap muka budak tengah excited..
aku saje je small kan picha sebb
macam geli la plak upload gambar sendiri..
selama nih??????????












p/s: akan ku usaha lebih lagi...chaiyook chaiyook ain!!

No comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers