Monday, October 25, 2010

surat untuk Azri lagi dan lagi...


kehadapan azri ku sayang....
oohhh di harap awak baik baik sayang..

sila baca surat ini baik2 ok...

eloowww awak..
tulun cikit eh..
ingat saya heran sangat ker dengan Erin Malek awak tuh..
eeeuuww...yawwwwww
plzzzz la....

haishh
saya malas la nak berperang dengan awak nih taw...
dah terang dan nyata..
xyah susah2 nak suluh guna torchlite da
awak sebenarnyaaa..
awak cemburukan
C.E.M.B.U.R.U ok...
tapi tanak ngaku....

ekceli an...
bukan RAKA je y meminati saya..
tapi ramai lagi taw..
saya malas je nak bukak citer...

haaaa..
tengok tengok tengok dan tengok eh..
buka mata tuh luas luas...hahahaha





tengok nih...
bersusun lagi yang tunggu amik borang untuk dapatkan saya taw...
uhuh..!!



dorang selalu nyanyi2 untuk saya..
ciap wat show lagi tuh untuk saya...
awak ade ker???
mesti la awak takde...
awak hanya ada masa untuk Erin Malek awak tuh je kan...



juz for me ok..
terharu saya taw...
haha..
saje nak kasik jeles...



p/s:kompem awak taleh tido sebab kes cemburu giler kan...hahahahaha


4 comments:

Imzainieyzulkipli said...

warghhhh rmi kot balak ko tue..
jambu2 sumer..
hahahahah

norain yusof said...

well....
ramai la baguss...
boleh wat manyak pilihn..
ahaks

izzah_ara said...

oit..amboi2...dh terkena symptom zila n ak k??haha
super junior...amek la ko nak amek..tp ko jgn amek yg bawah sekali tu..tu ak punyer..hoho...

norain yusof said...

hahaha..ak de motif la weyhh..
saje je wat nk azri jeles..
hak3...


p/s: terpaksa la amek budak2 junior nih jadi mangsa akuh....hik3